piątek, 10 października 2014

Początek. : )

Witam!

Nie lubię zaczynać. Po pierwsze dlatego, że nie wiem co na pisać, a po drugie częściej zaczynam niż kończę, a wolę, by było po równo. xD Jednak wypadałoby zamieścić jakieś słówko wstępu. : )

Mangi zaczęłam zbierać od grudnia. Nie licząc Ty i Ja etc. kupionego bodajże w październiku czy listopadzie ("O, Aśka, patrz. Kto kupiłby mangę za taką cenę, skoro równie dobrze można przeczytać w necie, nawet, jeśli po angielsku? O, patrz, ta dziewczyna ma ze sobą trzy mangi, że chciało się jej tyle kasy wydać by skończyć czytać w godzinę? Nie to co książki... O, jaka fajna okładka! I chyba yaoi! Słyszałaś o tym? Jak fajnie się zapowiada! Przeczytam potem w necie, jak wrócę do domu. Chociaż... co mi szkodzi kupić jedną, nie?" Pomińmy to, że z tej jednej zrobiło się 103 + 7 LN po angielsku i jedna po polsku. : ) Nie licząc tych zamówionych, na których przybycie czekam. xP), zaczęłam od Hellsinga. Nic nie jest lepsze od trzymania mangi w swoich dłoniach, możliwości zajrzenia do niej kiedy tylko się chce, zabrania jej w każdą podróż i cieszę się, że się do tego przekonałam. : ) Chciałabym też, w miarę możliwości, uświadamiać o tym innych... jednego kolegę chyba już zaczęłam. ; )

Na naszym rynku pojawia się coraz więcej tytułów. Nie ma chyba miesiąca bez zapowiedzi kolejnych. By wiedzieć czym warto się zainteresować sama nie raz sięgam po różne recenzje i opinie, nierzadko zdarza się, że właśnie dzięki nim postanawiam kupić daną pozycję. Biorąc pod uwagę to, iż co raz kupuję kolejne, co raz na moją półkę trafiają kolejne nowości, postanowiłam stworzyć tego bloga.^^ A może ktoś się zdecyduje na jakąś mangę dzięki mojej recenzji? : )

Zacznę od najnowszego nabytku w mojej kolekcji (najnowszego jeśli chodzi o premierę). Niestety, jako że kupuję dość dużo robię zamówienia hurtowe (a więc rzadziej), więc z nowościami jestem zazwyczaj trochę w tyle. : ) Chyba że biorę preordery.^^ W każdym razie nie zabraknie również starszych tytułów oraz wcześniejszych tomów serii, które aktualnie wychodzą.

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...