sobota, 25 marca 2017

Informacja

Witam po dość długiej nieobecności. : ) Cały czas jestem i cały czas pamiętam o blogu, jednak ze względów osobistych musiałam zrobić sobie przerwę. Kilka razy planowałam powrót, do tej pory mam kilka rozpoczętych, jednak niezakończonych recenzji. Brak czasu, do tego nieraz ograniczony dostęp do laptopa... Lecz kończyło się tylko na planach.

Kolejnym problemem była również tematyka tego bloga. Choć nadal czytam i kupuję mangi, robię to w trochę mniejszych ilościach niż kiedyś. Chciałabym podejmować za to inne tematy, takie jak seriale, filmy czy książki, a może i coś jeszcze, kto wie. Bezsensem byłoby zakładanie kilku kolejnych blogów, każdy o czymś innym. Dlatego planuję wykorzystać teraz swój czas i przygotować się do przejścia na youtube. Już kiedyś to chciałam zrobić, choć głównie dla recenzji horrorów klasy Z (Sharknado, Dwugłowy rekin, Piraniokonda i tak dalej xD). Teraz myślę że jest na to idealny czas, skoro i tak planuję większe zmiany.

Nie wiem jak mi to wyjdzie. Może i nie wyjdzie w ogóle, kto wie. Sądzę jednak że własny kanał da mi trochę więcej możliwości. Nie jestem pewna, kiedy pojawi się pierwszy filmik i na jaki temat, może za tydzień, może za miesiąc, może za pół roku. Nie wiem również w jakiej dokładnie formie, wiem tylko, że na pewno spróbuję. I poinformuję o tym tutaj, na tym blogu. I że nie zamierzam go kasować, jeszcze znajdę dla niego cel. : )

Pozdrawiam i, mam nadzieję, do zobaczenia wkrótce.
Slayerka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...