niedziela, 21 lutego 2016

Podsumowanie stycznia 2016


Niestety nie udało mi się dotrzymać postanowienia noworocznego dotyczącego publikowania przynajmniej jednej recenzji tygodniowo (tak jak i kliku innych, niemangowych postanowień ;)), ale chociaż nie zabraknie podsumowania stycznia - skromnego, jednak tego się spodziewałam po dość bogatym grudniu i, teraz, lutym.

Pierwszą mangą jest Monster Petite Panic, której recenzję można przeczytać tutaj. Pierwszy tytuł nowego wydawnictwa, do tego yaoi, więc oczywiście musiałam go mieć. Wraz z tomikiem czytelnicy dostali również notesik oraz krótkie podziękowania za wsparcie. Miły upominek, mam też nadzieję, że nie jedyny i przy kolejnych wydaniach również czeka nas miła niespodzianka

Drugą mangą jest Monster #6, który dotarł do mnie bezpiecznie, bo w obecności dwóch tomów Assassin's Creed. I tutaj czekała na mnie mały dodatek - kilka naklejek, które, jak się dowiedziałam, uzupełniają brakujący tekst w tomie piątym.

Tylko dwie mangi, za to w tym miesiącu nadrabiam. Zresztą zamiast za kupowanie powinnam wziąć się za czytanie. ; ) W sumie już zaczęłam, dlatego w najbliższym czasie powinny się pojawić dwie recenzje - Biały jak śnieg #1 (Yumegari) oraz Pieśń Apolla #1 (J.P.Fantastica).

2 komentarze:

  1. Chciałam kupić Monster Petite Panic, ale strasznie mnie odrzuca od yaoi ostatnio. No kurczę, mam nadzieję że wydadzą coś w innym klimacie to także ich wspomogę. A pomysł z notesikiem faktycznie przedni. :D
    Zazdroszczę Monstera, od zakupu odstrasza mnie cena, chociaż oczywiście wiem że jest więcej niż jeden tom, ale i tak... Kiedyś muszę dorwać ten tytuł. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomóc warto, bo wydanie naprawdę ładne. : ) A jeśli mowa o Monsterze... można szukać promocji. Rzeczywiście, tani nie jest, ale nie raz da się kupić nawet 35-40% taniej. Są też tomiki używanie, choć akurat na ten tytuł ciężko trafić. Gdy się w końcu zdecydujesz, na pewno się nie zawiedziesz. : )

      Monster ma swoją cenę, a najgorsze jest to, że mam ochotę na Blame! z twardą okładką... tu zniżek już nie będzie. : (

      Pozdrawiam. : )

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...